ända gången jag backar, är när jag moonwalkar.

GUD VAD SKÖNT MED ÖVER 10 BESÖK. ÖVER 20 ÄR NÄSTA MÅL ;
förr hade vi över 20 varje dag, men nu sjunker det. det kanske är våra
dåligt underhållande inlägg ? eller beror det på nåt annat ? 
aja, idag kommer min farmor & farfar hit. då ska vi äta massa god påskmat.
lite dpligt humör nu på morgonen, pappa kommer & säger ; nu är det frukost.
felicia går in & där står ingen frukost. -.-  då blir jag iallafall hungrig tills påskmaten.
vi fick ett jättestort ägg igår, kolla http://fflippis.blogg.se det kommer flera gäster snart tydligen.
fick höra det nyss, så har en timme på mej att fixa mej & sånt. men vet ungefär vad jag ska ha.
mamma har precis åkt iväg till örebro, eller nåt timme bort . men bara tills måndag tror jag.
eller imorgon kväll. sen på måndag ska vi på innebandymatch, storvreta-warberg.
träffa starre då, för det var ett låångt tag sen :DD
hoppas att lina uppdaterar senare idag! för det var &så ett tag sen.
nu ska jag duscha! :*
/filippa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0