ännu en "dålig uppdatering"-rubrik! gillas inte, vi måste bli bättre !

ooj, vad dålig uppdatering! vi måste bli bättre med det ..
idag har jag vaknat upp vid 11 ungeför.
åt en redig frukost mormor kom typ vid halv 12.
sen så prövade jag mina nya skor, dock lite för stora -.-
svarta "converse" så har vita & svarta nu. yummen upp.
dissar personer som tycker att det är fel med fakeconverse.
vad spelar det för roll om man har riktiga eller inte ?  dom ser likadana ut.
det ändå som skiljer dom åt är ju märket på insidan.

blir riktigt trött på såna personer, men iallafall..har inte gjort så mycket annat.
jag & min lilla sötnöt julli har gjort ansiktsmask, så vi är lena som babyrumpor.
men vi kunde inte prata, ansiktet var så stelt. vilken awesume känsla det var att få ta bort den.
never again. sen sjöng vi lite också ;p  huhu.. felicia & lina gick på bio !
lina uppdaterar antagligen när hon sett den..rekommenderar hon den kanske ?
aja, vem vet..jag har blivit mer aktiv på min andra blogg http://fflippis.blogg.se !
så besök den också. den är kanske inte underhållande, jag är usel på bloggande.
men ska bli bättre, behöver en design också. den jag har är jag inte lika nöjd med nu som då.
men kajsa kanske kan göra om den ? (a)
var på grand igår!  alllllldrig igen..det var skittråkigt verkligen.
slösa 40 :- på inget.  så pyssling sov inte här ..

bild på mej & julli med ansiktsmask nu då!
smileeee / filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0