dunder dag ;d

heeeeej ((: !
idag har jag vart hos nikki (: underbar dag !
först när jag kom dit gjorde vu pankakor , vi är bäst på det verkligen, när jag svängde en pannkaka kom den på golvet, opps ... sen gick vi ut, jag skulle försöka hitta till årsta hallen , som jag gjorde...till slut :DD tog typ en halv plus att jag skjutsade nikki;) men iblan fick hon trampa . men vid årsta hallen hade dom ingen mjukglass :( så vi cyklade till donken ist, hahah här kommer det bästa !!
jag kan förklara fast vi har en video :
¨när vi kom fram till donken tänkte vi åka drive in men vi ångra oss men sen så ville vi ändå ;p vi sa att vi ville ha 2 stycken mac flurry marrängswiss, sen så sa hon välkommen och vi ställde oss bland alla andra bilar, och vi stog där med en cykel ;d sen kom vi fram till där vi skulle betala och hon ba:
man får inte åka med cykel här man måste ha ett fordon med 4 hjul ;oo
vi höll på att skämmas ihjäl ,
sen så tog vi våra glassar och satt oss ute och åt, det var en tjej som satt lite länge bort och jag råka titta på henne en gång och hon ba MEN GUUUUUUUUUUUD ! HAHA
sen cykla vi hem till nikki och spelade kubb, ärligt talat så var jag bäst, haha driiiver ! för nikki är bäst,
det blir tyvärr ingen film IDAG men jag tror imorn, 



**FILIPPA JAG SKULLE ALDRIG I HELA FUCKING WORLD LÄMNA DIG !!!!!**

ha en nice kväll puusssss lina :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0