före & efter bild (:

det har vart väääldig dålig uppdatering av mig på senaste tiden, det känns som alla våra inlägg börjar med den meningen , hihi. men iaf skola idag, när vi kom till skolan blev alla lite ledsna för vi såg ingen matilda ;o men när vi stog matkön så kom matilda ! ((: haha vi blev lite överraskade ! hon var jättebrun !
FÖRE


EFTER

skillnad?!
det kanske inte syns så bra men i verkligheten så syns det !

imorgon så har vi träning kl 17 så jag hänger med felicia & filippa till deras farfar (: för jag vill inte gå till mammas jobb för det känns som jag är där för ofta ;o ?! men men jag vet inte om felicia kommer till skolan imorgon för hon var sjuk idag :(

jag lovade er en före & efter bild när jag hade färgat håret så...
före

efter

nu har jag ju också slingat håret och det har jag inte bild på, så det är lite ljusare än vad det är bilden , men det syns knappt att jag har färgat det.

/linablomqvist'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0