Glad påsk ;D

gick upp klockan 9 för jag hade träning på Årsta ip med gusk 97 ((:  efter träningen så åkte vi till coop, köpte godis för jag ska göra påskägg till mamma & binjo. vi köpte bingoltter också, så på söndag är det bingolotto som gäller :P när vi kom hem så åt vi ägg & tunnbrödsrulle & korv ;p ett av mina ägg som jag måla blev misslyckat haha ;p  

mitt misslyckade ägg ;p

lite finare iaf ;p

min tunnbrödsrulle :)

lite mer MM i livet !

lite av det som jag åt idag .

nu ska jag gå & färga håret, haha lite nervös , sör om det blir misslyckat är det inge bra ;p men lägger in före & efterbild sen :)

jag är såååå avundsjuk på matilda som åker till Thailand imorn !

här har ni bild på sötisen !

puss linablomqvist'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0