jag älskar nikki classon !

shaaaaaaa alla fina !
är på jättebra humör ! det är nog bara för att jag vart med nikki :* vi har skrattat heeela tiden ;p
hade det bäst på stan med nikki idag ! men så jävla aquard när vi va på donken... vi skulle beställa och han i kassan ba:
vad ska ni ha & dricka ?
nikki: fanta exotic.
kassan: okej. äpple eller morot ?
jag: va?
kassan: ja ska ni ha äpple eller morot ?
jag: men fanta exotic har väl inte äpple & morot som smak ;o
kassan: men... ska ni ha äpple eller morot i påse ? ( & värsta sucken han gjorde ;p )
sen hände lite ändra grejer i kassan men jag orkar inte skriva ,
*******************************************************************************************
i morse hade vi prov i geografi det gick väl sådär...
på syslöjden har jag börjat designa en bröllops/prinsseskläning :DD
vi sluta kl. 14 då åkte nikki & jag till stan. köpte ett par blåa chinos (som jag & nikki köpte lika) , och en jeansjacka & glasögon.
tack för en underbar dag & besök den underbara bloggen ! :
http://nikkiclasson.blogg.se

många pussar & kramar lina ;*


Kommentarer
Postat av: nikkiiiii

älskar dej lina :d<3333

2010-04-23 @ 22:52:36
URL: http://nikkiclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0