lina är finaste !

besöksrekord igår, inte sen start ! men på ett vääääldigt långt tag, så fortsätt :)   

lina , du var jäääääättevacker idag!  i love your jeansjacka (:  
men iallafall , skolan idag var okej !  alla lektioner gick ganska snabbt !  så fick vi tillbaka våra prov idag, jag kunde fått vg, men fick g+  eftersom att jag inte kunder vg frågan men fick bra på mvg frågan!  så jag är nöjd (:  finns inte så mycket mer att säga om dagen.  efter skolan gick jag hem till farmor & farfar. sen hade vi fotbollsträning, den var jättekul som alltid. fast jag var supertrött så kanske inte gjorde så mycket .. ska äta & hoppa in i duschen..
kanske inte blir så mycket mer inlägg idag!   besök http://fflippis.blogg.se !
nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll ! 
puss & kram ♥   / filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0