om skitsnack är en drog , har du nog fått en överdos. !

besöksrekord igår på veckan -.- 15 besök..
asså fotbollen idag var dunder!
jag & världens bästa denice, hahahahha :d
assåååå, hyper..lite cp vi var (:  
skjuuuuuuuuuuut passa deniiiiiiiiiise! haha..
det var bara det jag ville säga med detta inlägg.
annars var jag hos tandläkaren!
jag trode det skulle göre enormt ont att ta bedövning, så jag klämde svinhårt i mammas hand. hon bah: du behöver inte klämma förns dom tar sprutan. så jag släppte. sen klämde jag inte igen. så jag lag och väntade. sen så tog dom bort sprutan, så jag bah: men ska ni inte ta spruta eller ? 
dom bah: det är redan klart ?  -.-   känndes inget alls.
& jag fick låna värsta tuffing glasögonen, hahah !   
livskunskapen :
"fina ärtpåsar du har gjort maggan" säger felicia.
" kan du vara tyst nu!!!!!!!!!!!!!!!!" säger maggan.
f försöker vara snäll & ge en komplimang. men vad får man för det ?
haha, en sur smartamaggan över sej ;p

träningen var najs, världens bästa iraniebaharis var där.
underläge, 3-1 vänder & vinner med 4-3   weiiiii.
fotboll,fotboll är vår grej ,är vår grej,är vår grej.
både för kille & för tjej & för tjej & för tjej.
stolpe ribba in i mål , sen hör vi plublikens vråååål! :D
megalåt vi gjort, jag lina & issa :d
aja , palla skriva. i am going tu plugga ?
/flippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0