våran blogg kostar mycket !

chaaaaaaaa :) fick ni nå påskägg igår ?
jag fick 2 st. men pallade inte äta upp allt godis.
idag vet jag inte vad jag ska göra,vara hemma & kanske börja småstäda.
ikväll ska vi bada tunna med familjen. mysigt (:  
har inte så mycket att skriva nu, jag har blivit lite aktiv på min andra blogg (a)
så besök den &så. matilda åker idag :'(
kommer sakna henne som faaaaaaaaan , stackars mej & henne.
hon kommer sakna mej & sin pojkvän ochså :DDD 
nu ska jag fortsätta kolla tv ett tag. sen frukost.

nu ska ni få veta hur mycket vår blogg är värd (a)
fokis är värd 1000 typ mohaha, vi äger henne

3098 är våran värd :DDD
/ flippis

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjänar ni det på er blogg?

2010-04-04 @ 23:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0