vi mot världen!

asså älskling, jag älskar dej grovt mycket. men även bästavänner måste släppa varandra.
men inte vi!  vi kommer att hålla ihop till det sista, öven fast vi inte känner varandra.
vi har varandra i oss. inget kan ändra på det!  vi har kännt varandra sen dagis.
alla dessa år & alla minnen . inget man bara glömmer & kastar bort.
ibland kanske vår vänskap inte visar den starkaste sidan. men oftast skrattar vi.
men nu, vad har hänt ?   vi har små bråk ibland. men det beror est på mej..
jag är väl för rädd fölr att förlora dig.. att du ska gå till nån annan & att våra händer tappar varandra.
vårat vänskaps band är otrologt starkt, men det kommer blir sämre med tiden.
men en sak är säker !  jag kommer älskar dej till graven.
syster,tvilling,andra halva, barndomsvän,bästavän!
många tycker att vi är lika, dom kanske har rätt !  men vissa saker skiljer oss åt.
men inte mycket, du & jag föralltid det är så det är sagt.  
jag älskar dej mer än vad du anar !
/ filippa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0