2-0 that means 3 points to us !

yeees ! vinnst 2-0 alltså 3 poäng till, 6 poäng denna vecka !  känns som att denna vecka fick ett bra slut, bättre blir det när jag snart ska boa ner mej i en mysig soffa och kolla på en komedi!  lite om matchen : vi ägde dom liksom, fast som vanligt ville inte bollarna in!  och jag är så kass så jag skjuter över -.- aja!  therese och elina fick stå för målen !  sen körde jag och freja lite "kickout" med varandra, det känndes INTE bra.  fick en tackling av nån ?  sen kommer freja i full fart och springer in med låret i mitt huvud så mitt huvud vrids ett halvt varv och allt blir svart !  och det ända domarn kunde klämma ut sej var: är du okej?  haha, liksom ? VAD SER DET UT SOM?! vi båda gick grinandes av planen, men gråt förvandlades snabbt till asgarv.  sen hände det massa, händelserikmatch as we use to say.   

har duschat och käkat indisk mat ! mums säger jag bara, imorgon är det irdott och vi börjar 09:05 ! 
pussochgodnatt /filippa

Kommentarer
Postat av: Agnes

Grattis grattis!

2010-08-22 @ 20:50:07
URL: http://footobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0