godmorgon godmorgon, hör fåglar sjunga glatt i kör , godmorgon godmorgon i kör !

hej! nu kan man säga att vi har kommit igång lite igen :)
eller hur lina ? både hon & jag har bloggat igår, jippiiii! 
har inget att skriva men jag ska skriva hur det gick till när vi skaffa blogg.

vi var på väg hem från en fotbollsträning i vintras tror jag att det var! vi gick där & skulle ta bilder och helt plötsligt så sa nån av oss "vi borde skaffa blogg" och båda var liksom on it ! så vi tog bilder som vi skulle ha till vår header, men om ni kollar på dom första inläggen vi skrivit är det bilderna som vi egenligen skulle ha ! men vi hade dom aldrig.  aa, så gick det till när vi bestämmde oss för att skaffa en blogg! det har väl gått bra från början , men nu på slutet har vi vart lite off. men vi ska försöka att komma tillbaka till det vanliga !  vi planerade namn & sånt. sen när jag kom hem ringde hon & jag började fixa lite grann, det är så filippaandlina.blogg.se kom till!

haha, låter som värsta historian men nu ska vi inte tänka så!  nu kommer 1 bild jag tog igår med pappas & annas systemkamera ! tog 14 bilder men orkar bara lägga ut en c(: som jag blev istortsätt ganska nöjd med!
kanske uppdaterar sen :*  /filippa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0