jag ser världen med mina egna ögon !

min gryyymt bra syster lina har uppdaterat ! gillas stort ska du veta :)  idag har jag vaknat runt klockan halv 11, ätit lite och spelat xbox ! eftersom att alla min vänner är TOTALT upptagna idag har jag bara suttit vid datorn hela dagen, känner mej som väärsta nörden ! (nerrå)  men lina och jag kanske ska göra nåt senare om inte hon skulle vara med frida och nikki !  jag har vääärsta planen om vad vi ska göra lita vet dock om den :)  menmen, jag har väldigt många bilder jag tagit med kameran fast jag orkar inte lägga ut det är det som är kruxet , men jag kanske kan slänga in nån gammal bild eller så får ni föresten bara nöja er på en bild på min outfit som jag slänger in i nästa inlägg !  greeeejt  . puss/filippa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0