mummms, godis till frukooost !

lina,lina,lina gud vad jag ääääääääääälskar bilden på dej (inlägget under)  den är sååå sjuukt fin !  så nu vet duuu, att jag älskar älskar älskar den & dej! ♥

vaknade klockan halv 10(!) av att felicia skulle splea xbox, NEJ tänkte jag ! så jag tog mitt pick och pack och stack upp i mitt rum och somnade om.  sov till klockan halv 12 då jag vaknade av lite oljud ute på gården, men det gjorde inget. nån gågn måste jag ju upp!  hade fått sms av lina att nu måste vi skärpa oss ! nu ska vi blogga och fixa med bloggen och jaaa, massa saker ! så bloggen kommer back on track =D   senare idag har vi match, som lina sa så ska jag taggaaaa,  är redan taggad ! men lite till funkar alltid ! nu ska jag hämta nåt och dricka, man blir törstig av choklaaad.   puss :*  / filippa frykenfeldt


slänger väl in en bild, dock inte lika fin som linas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0