vi är dåliga på uppdatering..

heeej det var ju inte för 3 veckor sen ? =D  alltså shiiiiit vad dåliga vi är på uppdatering ! vi kanske borde lägga ner bloggen för att vi aldrig uppdaterar. nej fy skäääms på oss lina ! vi har nte skrivit nåt om gothia & jag har inte skrivit alls om älmsta. hur ska dette gåå ?! nerrå, men överlever ni eller ska vi skriva  ?  jag har iallafall under dom 3 veckor som gått :
*gothia
*vart i sthlm (några bilder kommer)
*älmsta (en bild kommer)

aa, det är det jag har gjort. asså fattar ni att det är snart skola! varför har sommaren gått så fort ? & varför har den inte vart bra alls ? jag har inte gjort det som står på min lista, eller jo vissa saker har jag ju gjort men mycket återstår. och varför är det så jäkla dåligt väder ? jaa, den frågan kanske kommer bli obesvarad. eller juste , det är ju nåt oväder på väg in över sverige ?!  vad vet jag :(  aja, det är säker fler som tycker att denna sommar har gått jävligt snabbt .. lite längtar jag ju till skolan !  får ju träffa alla igen, fast vissa har jag ju träffat under sommarlovet men inte alla.  men nu hade jag tänkt att lägga in alla bilder i 1 inlägg. så det kommer ta ett tag ! men nåt måste ni ju underhållas av ! byebye / filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0