älskling :*

filippa & jag har klickat frånförsta början vi lärde känna varandra när vi stod & bråka över ett staket på dagis :S sen i F-klassen så började vi vara med varandra hade skitkul med varandra! vi har varit så mke med varandra att folk inte börja se skilnad på oss ;o har miljoooneer minnen! skulle säkert bli tusen av sidor om man skrev upp alla:) vi vet allt om varandra , vet alla dina hemligheter... du är som min syster fast bättre♥ du vet inte hur mke jag kommer sakna dig är jag är i schweiz :* bästis syster älskling sötnos sweetheart tvilling bäst i världen... alla ord som finns är du! vi har haft våra bråk men det löser sig alltid
älskaaaaaaaaar dig som in i...
hoppar du så hoppar jag!
skulle inte klara mig utan dig tviliing!
hoppas du tar åt dig för allt jag har skrivit menar jag verkliiiiigeeeeen!!! ♥

lina
josefinblomqvist♥filippamargareta
trixieagnesfrykenfeldt

/
linablomqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0