första ig:t ! (y)

nikki bästis var i skolan ! :d
idag fick vi tillbaka proven , ig såklart !  14 poäng & 15 vad g.
assåå åååååååå.     menmen, jag vet att jag kunde så fuck it.
sen på hålan så hade vi tråk, satt & spelade kort i cafeterian tills den stängde.
sen jag jag & sis till lidl. vi hoppade runt & översatte engelska låtar till svenska.
tillexempel: det blev fel jag gjorde bort mej, & jag tappar all kontroll aja saksamma.
sen så vare engelska prov, det gick fantastiskt bra !
för utom att jag glömde bort ett ord, sen kom jag på det, men pennudden gick av.
så jag fick inte skriva, för presic då samlade maria in proven. sen glömde jag skriva en mening -.-
lunchen var okej :d det vart fisk -.- men det fanns en annan sak att välja på.
sen skulle vi åka skridskor, men hela klassen hade inte fått reda på det så asmånga fick skolk.
men jag åkte skridskor. på livskunskpen kom unt till vår lektion & fotade & intervjua.
jag fick reda på vad en kamera som dom har kostar med objektiv. 50 000 kr typ :o
men våran grupp kanske kommer vara med i tidningen så håll ögonen öppna :d
när vi skulle hem skulle vi ta stadsbuss 2 min över 3. & busskorten går ut 3. men det brukar gå bra.
men såklart var busschaffisen tjurig så vi fick inte gå på. 2 minuter liksom ! så vi tog skolbussen till stan. 
sen tog vi 25 över 4 bussen hem ! (y) nu ska jag plugga matte snart & sen sovaaaaaaaa !
först ska jag chatta klart med felix tuffing ! :)    

bildbrist as i said ! :)  / flippis :*

 

Kommentarer
Postat av: -TUFFAAST.BLOGG.SE

SVAR ursäkta för sent svar :)

gjort idag?

/filippam

2010-02-18 @ 22:23:00
URL: http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0