godmorgon !

godmorgon söta läsare :)  hur är det med er ?
med mej är det bra, har vaknat nyss & snart blire frukost.
igår kom jag hem sent så jag han inte skriva ett inlägg.
jag hade nämligen vart på bio .
avatar 3d , sjukt bra film.    alltså över mina förväntningar.
är glad för att jag följde med , för jag ville inte först :) 
men den var bra, inte så mycket 3d effekter.
för vi sat så högt upp så man kunde uppfatta hela skärmen snabbt.
man ska sitta långt fram på 3d filmer ju x).
men den var ju sjukt bra sorlig .
asså efter att jag sett filmen vill jag &så vara en avatar ! 
haha. & coooolaste 3d glasögonen.
sen igår kväll smsade jag & liza om i sommar kul ! :)

idag är det väl lite städdag. ska till mamma imorgon så det måste vara vacker innan man åker -.-
lina kommer inte kunna uppdatera så mycket eftersom att hon är i shweiz. & där åker hon väl
mest snowboard & sitter inte vid datorn. hopppas att hon har massa bilder när hon kommer hem !
tack alla underbara läsare som besökte bloggen 30 ggr igår. inte rekord men nästan ! :)
41 är rekordet så besök & gör oss glada med ett nyss rekord :*
nu blire 2 vackra bilder sen ska jag äta.


kolla inte för länge, du kan få ögonaids.

bilden tillängnas till lina sm är fett saknad !

/ filippaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0