godnatt & hej.

hejhej bloggen :)  hur äre läget med alla söta ? :*
idag var skolan asrolig för vi slutade ttp 11 :)   vi började med no som var kul. hade läxförhör som klassen kunde utan problem *hööööööm*  sen så hade alla tyskabarn håla. det var inte kul, jorå bättre än lektion men vi satt på en bänk & spelade spel med flygplan (y) & freja sa att hon ägde på det stenhårt. sen så visade felicia massa pinsamma filmer -.-  sen hade vi engelska som var ok.  sen slutade vi, så jag lina matilda & binjo drog till donken på vägen dit såg lina sin cykel & började hoppa runt & skrika : my cykel is alive ! mohahha. sen när vi kom till donken så lekte vi att vi var bilar som skulle köra på drive in så vi brummaderunt & hoppade. men med fasa märkte vi att halva klassen satt & kollade dödsvrååål. (y)  haha, lita skulle köpa "big marry"  haha, hon sa att det var big marry men det heter mc flurry lilla söta lina syster älsklings vännen :d aja. sen gick vi till lidl & köpte tuggma. på väg till diös hade jag & matildi snöbollskrig , haha. sen så ringde fizen grisen & sa att sista lektion var inställd så jag kunde tagit med väskan & dragit hem direkt. men jag sket i väskan & drog till stan & till donken än en gång men då åt jag lite.   sen så blev det lite tråk, så jag & felicia gick till station. vi pallade inte vänta på bussen så vi ringde pappa 14 ggr innan han svarade , & det var lite sent eftersom att vi redan satt oss på bussen på väg till hans jobb, & såklart fick vi inte ens åka dit, så vi satt kvar som 2 idioter och åkte tillbaks till statin -.- vi tog sen buss till farmor. hemma hos farmor så åt vi macka & kollade på ronny & ragge. farmor skrattade så att hon höll på att dö för hon kunde inte andas xd . asså hur mycket humor är det när man springer & filmar på en strand . sen började vi fika & massa saker ja ojojoj. sen kom pappa & drog till coop & köpte en ny fläkt till badrummet eftersom att våran har gått sönder :(   aja, köpte pyamasbraller &så. när jag kom hem så satt jag mej vid datorn & gjorde inget alls typ . lina sötnos måste vara mer aktiv på bloggen för jag har skrivit myyyycket mer än henne ! :d  sen åt vi i allafall mat. grekisk sallad. nu sitter jag här & skriver. måste fatta mej kort sista biten för pappa blir sur snart :s vid maten så pratade vi om massa att man inte lär sej saker när man sitter vid datorn, aja palla skryta nu ;d    det finns så mycket mer att skriva om kommer jag håg skriver jag det imorgon ;d
puussss / filippiiiissss :*


min älsklings lina när hon har sjung klaaaart :d <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0