hahah, kolla klippen !

wow 5 besökare idag (y)
Imorgon ska jag äntligen til,l mitt efterlängtade east city & äta bufe med mamma,felicia & julia. ååå så gott ! tyvärr blir det inget fyrishov imorgon, är lite sjuk så jag får inte. eller aa, det bror på hur jag känner mej imorgon. vill ju vara frisk till matchen ! :)  men vi har ingen målvakt, :o   hur ska vi göra då ? aja, vi har många bra "målvakter" i laget, så nån kan väl hoppa in hoppas jag :d  jag vill åka skridskoooor :o men jag får ju såklart inte -.- att vara sjuk suger.   men nu skaj ag bjuda på 2 likadan klipp fast olika innehåll. börja med den högst , upp . den gröna ser ni sist ;d   kanske mitt sista inlägg så jag önker er an god natts sömn !
puuuuss / filippa :*

 

 




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0