hos biiinjooooo :*

är hos bianco & tittar när hon plattar håret :)
men iaf idag så hade va håla efter lunch tills vi sluta, så jag & binjo drog hem
till binjo :) vi hade lite tråkigt när vi väntade på bussen, vibörja deyga me massa
people ;d johan ringde oss lite skoj, jag skicka ett sms till daniel & sa att vi har lagt
upp en video på han på youtube, sen så ringde jag honom & fråga om han hade fått
vårt sms, då sa han ja & att han inte kunde prata för han var uppe hos rektorn :o då fråga jag på sms
ist om det var om video och att jag bara skojade! då sa han ja, sen ringde mmma och sa
att hon precis pratat med rektorn om youtube grejen :´(( så imorn ska jag & bianca gå upp till rektorn & prata med honom :(((( så efter ett tag smsa jag honom igen & skrev att jag var: verkligen verkligen verkligen verkligen ledsen & att jag inte trodde att han var så ledse, för han hade barat skrattat när jag visa att jag hade den ;o sen svara han att han inte var ledsen att det inte ens var han som gick upp till rektorn så jag var tvungen att ringa honom igen.. då förklara han att han hade tappat bort sin mobil och att nån hade hittat den & lämnat den till rektorn.. när den låg på rektorns skrivbord skrev vi det där smset om att vi hade lagt upp filmen på youtube & då fråga rektorn vilken film? då sa daniel att det var en film på han & nu ska rektorn prata med oss, varfövarför var jag tvungen att skriva det där fula smset ;ooo om jag inte hade skrivit det så skulle vi slippa att gå till rektorn .. aja det var min/vår dag  -.-
// linablomqvist







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0