lina bästa syster !

lina, världens bästa syster ! du har skrivit allt som jag tänkt skriva, hur ska jag kunna få ihop en text om dej ? det är klart jag kan , det skulle ju bli 100000000 rader + lite till ! du finns alltid där & du gör mej glad. är jag ledsen så kommer du & ger mej energi ! asså du är allt i ett :)   första gången vi träffades var som du sa när vi bråkade över staketet på dagis ! :o men i F-klassen lärde jag känna någon som jag visste att jag skulle dela allt med. hon jag hållt ihop med i 8 år. det kommer arldig ta slut. du är världens bästavän syster tvilling & allt. kommer aldrig släppa din hand. våra bråk har aldrig vart big things .utan bara skit man bråkar om ibland. jag kommer alltid finnas för dej älskling !   BLODSYSTER, TILLS DÖDEN SKILJER OSS. jag älskar dej så otroligt obeskrivligt sjuk mycket lina. jag kommer inte klara mej utan dej i shweiz . :'(     utan dej skulle jag aldrig levt, du är en anledning till varför jag andas idag.    

filippaagnesmargaretatickiefrykenfeldt ♥  linajosefineblomqvist
it is what it is, and that is how it always will be.
hoppar du hoppar jag ! :)

/filippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0