take a gun ,and count to three.

skula idag :)   kul eller inte . från min del..helt okej !  
först hade vi kemi, fick reda på att vi ska har prov nästa vecka -.-
vi har liksom 100000 prov denna månad. men iallafall, sen vare håla.
du gjorde jag ingenting typ, jo köpte en macka & killen i kafeterian bjöd
mej felicia helen & emma på festis !han är sjukt snäll & söt. men jag ville inte ha :d
sen så var det engelska, vi skulle skriva rent våra sagor & sen göra stencil inför provet.
det var vårrullar till lunch det var mumsigt. sen hade vi fotboll eller nej.
vi åkte skridskor för det är provspelningar, så diös är upptaget.
lilla julia lollo pyssling & anna spelade idag, tror det gick bra!  & alla i vaksala fryste
ut min lilla julia när dom spelade ! :( 
vi åkte ett tag, sen så började fler & fler dra. när det var bara 4 kvar så slutade jag.
& då trode jag att det var 15 min kvar tills vi började men det var 70 min kvar så
jag & lina tänkte springa till bibblan & sova , men det var stängt. så vi drog till lidl.
sen köpte binjo en chipspåse som vi alla delade på xd. på livskunskaen pratade jag med söta
julia & frågade hur det gått. sen så gjorde vi massa kul.
sen gick vi på stan med issa m ! :) vi hade superkul ! köpte ett par skor på stadium ! 199:-
WARP CRETELL BLACK
/ flippiiiss :* 

Kommentarer
Postat av: Frida

tuffa skor.

2010-02-19 @ 16:22:28
URL: http://avictoriandustrial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0