thuns.

hej, :) asså nu har besökarna sjunkit igen ! :(
men aja, vaknade klockan 10 eftersom att vi skulle åka till thuns sen.
så vi åt frukost & så. juste, inatt när jag skulle sova så stängde jag dörren, men vaknade mitt i natten av att boriz satt & LEKTE OCH DÖRREN VAR ÖPPEN :O lite konstigt.  men iallafall, på thuns viste jag presic vad jag skulle köpa, så jag sprang & hittade tröjan. den skulle egentligen kosta ganska mycket, men det ver rea typ (: sen köpte jag piecestrosor.  efter ett tag fikade vi lite, macka & kaka :) sen så kollade vi lite mer . åkte hem vid 1 typ. var där med julia,felicia & mamma.  kul !
skriver sen, för felicia lackar ! -.-
/filippa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0