tröööött !

heeej :) asså gud så trött jag är.
& liksom vad gör det bättre med att sitta i en kall källare & skriva ?:)
jag saknar lina & vilken tur att hon kjan uppdatera också !
designen som sagt, den är inte så bra, eller bra kanske den är
men den är  alldeles för liten :(   så nikki ska göra en nny ! ;d
idag gick jag i allfall upp klockan 10 i sju ! -.- jises, jag somnade halv 12 igår natt.
inte mycket sömn för min del. sen så åt jag iallafaqll frukost, sen åkte jag & felicia med pappa till stan.
vi trodde bussen gick klockan fem i från stationen, men det gjorde den inte. så vi hann med den precis.
det är 25 minus ute så att det var superkallt att traska hem från bussen också. men när man väl kom hem så kunde man trösta sig med att krypa under ett varmt täcke med en god smothie & kolla på en film!  vi såg          en shopaholics bekännelse !  jag älskar den filmen, den är asbra.  nu ska jag kolla fb en sista  gång, sen kommer väl mammam hem om ett tag. ha en jättebra dag allesammans !:)

/flipppp :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0