HUMÖR PÅ TOPP (Y)

bloggen kanske ser lite konstig ut just nu eftersom att smidiga filippa filurat lite :)
idag gick jag iallfall till skolan !  skönt faktiskt även fast onsdag är den jobbigaste dagen -.-
dagen började iallafall med ett underbart *hömhöm* matteprov.   aja, gick inte öf.
kunde inte 2 tal som hade med medelhastighet att göra, filippa & sånt passar inte.
iallafall, efter bajsmattem så åkte lina hem !  :(   she was sick, när jag bli't frille så blir hon sjuk !


imorse vid bussen frågade jag binjo :var är lina är hon sjuk?
hon sa : nej, hon kommer snart men hon ska hem efter matten .
jag sa : va , nej varför ?
binjo sa : hon är sjuk , men vi har matteprov & hon vill göra det.
underligt att lilla bianci vet att lina är sjuk & ska hem hihi :3
jag sa: vaaaaa !? då vill man ju vara hemma.
binjo sa:  men hallåå... (jag avbryter henne)
jag sa: ja juste, det är ju lina vi pratar om ! :d 


aja , bilden var bajs, vi pratade om massa kuber & monalisa som heter madonna lisa whffjegbhdeiufberlgb.... ?  sen på engelskan skulle vi skriva en berättelse om en låda "box"  det var helt ok dåra. hahaha, på tyskan så hade vi datasalen, felicia & jag är 3:a bäst på tyska i HELA skolan :)  otoligt najs. haha, vi har bästbäst & åter bäst humor. tvillingar som vi är.... -.-  vi dansade tango med klubba som ros. sen så hade vi kul . på gympan så var ine jag med för jag är lite förkyld fortfarande. så jag amanda alex & micho gick te willys -.- jag köpte winerbröd & halstabletter :)  haha, alex lånade eller FICK 10 kr som han köpte bröd för x)     sen vare svenska prov mitt resultat blev 35/47  men hallå, det är faktiskt filippa vi pratar om.. asså jag är på otroligt glatt humör.  muhahah. palla skriva, lina får blogga senare ;d  

seya lovers  :* / your own filippa.


nea, flickan man får ögonaids av ! :) 
  
-det var droppen som fyllde bägaren.
-det är så kakan ska smaka ! 
nikki är bäääääääääääääääääääääääääääääääääääst !
den finns grisskinn i godis xo(


Kommentarer
Postat av: Biinnjjoo

Lina smsade mig på bussen och sa att hon skulle åka hem efter matten :D<3333

2010-02-03 @ 21:19:31
URL: http://rodriguesdemiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0