and im...in

besöksnivå torsdag: 20
besöksnivå fredag: 29
beslksnivå idag: 21

fett bra tycker jaaag !  (:   (y)
har äntligen kommit in efter 2 timmars skridskoåkning med julia & felicia.
först gick jag och julia ut. sen kom felicia. set kom 2 katter & börja leka med våran boll ;3
ena hette aschkan & är suuperduper gosig. han frös om tassarna så han fick ligga på felicias mage.
den andra vet jag inte vad hon eller han heter. men asså jag kom i full fart & sen sprang han framför mej -.-
så jag körde på katten :(   sen spelade vi massa & gjorde andra saker.
julia skulle hem & äta sen, men jaag & felicia var kvar med 1 katt, den andra stack.
felicia ville spela så vi la upp min jacka så katten fick ligga på den !  & nu sitter den utanför dörren & vill komma in :(   
vill släppa in han men det får vi inte  .  skriver imorgon.

kungsbergget bokningen är klar. förutom att pappa tog för liten storlek på pjäxorna. han tror att vi har 37.
far, det finns så mycket mer du behöver lära.  hihi :3  
kungsberget blir bääääääst ! <3
puss & godnatt / filippa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0