back from kungsberget :)

hejhej :)
gick upp kl. 05.40 -.- sen kom bianca & hennes mamma & hämta mig kl. 06.15. när vi kom fram till lidlparkeringen gick vi på bussen som gick kl.07.00. åt chips & drack läsk på vägen dit & smsa med amanda stolpe som kolla på film :p. Kom fram typ nio :) filippa & bianca gick & hyrde bianca hyrde snowboard & filippa skidor (a) jag & matilda hade redan grejer me oss. matilda åkte skidor & jag snowboard :) jag & bianca åkte direkt bort till sittliften för filippa & matilda ville åka i barnbacken :p jag & binjo åkte hellikopter i backen, asså nte riktig hellikopter ! vi höll varandra i händerna & snurra runt, skitskoj ! :) vi ramla skitmkt så imorn kmr jag ha blåmärken över heela kroppen -.-

jag tog nte så många bilder me några så...
ha de göt// liinaa
 

Kommentarer
Postat av: elin !

sv: Tack !

2010-01-29 @ 18:40:49
URL: http://elinleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0