goodnight sweethearts ;*

vakna runt tio & börja smsa me bästasyster <3 sen runt elva drog vi till fjällnora , ville egentligen nte men var tvungen -.- isac tog me sig en kompis som var skittaskiga mot mig så jag tog mina vanliga skor och åkte skridskor därifrån då åkte jag mot selknä men jag visste nte riktigt var jag va så jag fråga en gubbe han ba.. ähum jag vet nte typp.. marielund jag ba okej, sen åkte jag vidare & åkte upp på nån annans brygga & tog av mig skridskorna & satt på mig dom andra sen börja jag gå på järnvägen för det fanns ingen väg -.- såg massa konstiga hus som jag aldrig sett förut så jag kände mig lite vilse ?;o fortsatte gå & sen såg jag isaks hus & då fatta jag att jag gick rätt hehe sen gick jag upp för backen ut på vägen där alla bilar typ körde på mig , sen kom jag hem men mamma & isac hade nte kommit hem så dom va säkert & leta efter mig fortfarande , sen när dom kom hem blev mamma lite sur... men nu känns det som att jag har brutit höften när jag ramla så mke på isen , får se om jag ska va me på fotbollen :/ sen runt 4 åkte vi till sunnerstabacken men när vi komdit var det stängt såklart.
åkte pulka ist hemma, nte lika roligt men får duga ,
ska gå & kolla på tv & sen gå sova för imr år det ju tråååååk skola!

kiss´n´hugs liiinaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0