grattis anna !

heej sööötnosar :) skola idag.. säämst.
vaknade halv 7 , gick & sjöng för anna. hon fyller nämligen 40 idag. grattis, hon fick 2 trisslotter av mej !
först matte skulle lämna in massa läxor & sånt.
sen fysik, helt okej. skulle skriva läsa & sen så tog amanda i nån sak så hennes hår ställde sig x)
sen no, skulle göra saker på datorn ,  så tiden gick snabbt.
sen åkte lina hem :(  hon mådde dåligt, det känndes tomt utna dej lina.
jag & binjo försökte muntra upp matilda, men det gick ju inte så bra. -.-
vi sa hela tiden : matilda varför är du sur ?
hon svara: jag är inte sur ! bara förbannad & dåligt humör..
haha , det är ju inte att att vara sur x)
till lunch var det massa orginella maträtter ! jag & bianca tog bara klyfpotatis med kryddor.
på so:n ritade jag typ patrig & gary från svambob ! :d
sen hade vi slöjd, jag ska göra en toallet sak , pallade inte såga så det fick bullent göra med sin maskin .
amanda loves..... hahah ! :)   skööön.  !
ikväll blir det feeeest. !

pööössar sötnoooosar :*/filippiis

kolla så såg söta amanda ut !:)


Kommentarer
Postat av: amanda

jag kunde inte vara snyggare än sådärnej. :)

2010-01-22 @ 17:05:53
Postat av: flippisss & liiniiis :)

hhi, du är jättesöööt :)

2010-01-22 @ 17:30:16
URL: http://filippaandlina.blogg.se/
Postat av: flippisss & liiniiis :)

amanda du är jättesöööööt :)

2010-01-22 @ 17:33:05
URL: http://filippaandlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0