hej sho cha tjena

tjenare (: 
ska bara säga att linas internet har damp  , så hon kan inte uppdatera just nu. men sen kanske.

idag var det skola, helt okej. först tyska !  vi böt platser -.-  tur att det inte blev över mina förväntningar skulle få panik då :d  sen så var det svenska helt okej det med ! jobbade lite med våra uppsatser . sen skulle vi haft håla, men vi hade no istället -.-  men det var bäääst , kollade på en serie som börjat häromdagen på tv som heter typ ekvatorn. !  riiikitgt bra faktiskt. ! sen så var det so, helt okej med, håller på med sammhällskunskap nu. så vi håller på med demokratis  diktatur. sen var det helt okej lunch, pasta med köttbullar :d  efter lunchen drog vi till fotbollen & pratade i-såråket jag & lina alltså. hahha ! på fotbollen skulle vi hoppa bock & hoppa över varandra , jag hoppade över 0 pers. & hoppade bock över ½ pers.  hahah !  jag kan inte hoppa över nån , jag är rädd att jag ska hoppa på människan -.-  sen pratade jag & alexander om almunge & massa saker.   sen drog vi hem & nu sitter jag här & har huvudverk :/     men denna vecka ska vi försöka lägga upp massa bilder ! :)  för jag kan göra det denna vecka. nu ska jag fixa en grej på bloggen.     juste, jag träffade sötnosen nea idag ! <3
när jag skulle köpa nougat var det en kille i kön som skulle köpa cigg, han i kassan frågade om legg & kollen sa att han inte hade, men han hade köpt där förr av samma man som stog i kassan, men han ville ha legg. hahahah ! x)  stackars kille, skulle skämmas. det belv väsrsta diskutionen.
puss :*/filippaa.


thats me :)

vi har faktiskt kattungar för er som inte visste ! :)


Kommentarer
Postat av: lilljulia! ;D

te filippa!

haha du menar halva! ;) xd

<3

2010-01-24 @ 16:58:10
Postat av: filippaaa&lina

jaaa, juliaa :)<3

2010-01-24 @ 19:02:44
URL: http://filippaandlina.blogg.se/
Postat av: filippaaa&lina

jaaa, juliaa :)<3

2010-01-24 @ 19:02:47
URL: http://filippaandlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0