lååångt inlääääääägg.

heej :) nu ska jag berätta om igår. jag felicia & simon kom hem . vi hade vart hemma i 1 timme typ, sen ringde pappa :d han sa att vi skulle duscha. så vi började duscha. sen kom anna hem & då sa hon att amanda skulle duscha för vi hade haft lång tid på oss :) men det hade vi inte, 5 min hade vi kanske haft på oss. sen duschade alla iallafall, pappa kom hem såsmåning om. jag klädde på mej, eller jag hittade inget jag skulle ha -.- men till slut hittade jag, men hade ingen kofta så det fick jag låna av anna :d vi åkte in till stan, det ända anna visste var att vi skulle äta mat mer visste hon inte. hon gissade på stabby nånting, men det var fel.  sen parkerade vi & börja gå, jag & simon hoppade runt som galningar x) sen kom vi till en liten resturang. vi ställde oss utanför. jag började tappa tålamodet, så jag frågade : ska vi inte gå in snart ? :o sen kommer morfar springande med bregott paket i handen. där liksom lita av överraskningen förstörd :(  men anna blev nog fullt överaskad & glad ändå.vi gick in lite före anna & hejjade på alla. sen när anna kom började alla sjunga. :)  det var trevligt. vi satt oss ner & väntade på att maten & allt skulle komma. först skulle vi välja dricka. sen kom maten 20 minuter efter typ. det var grillat vitlöksbröd med tomatsallad ! Det var assssssgott. så jag kastade i mej det medans alla andra var på sin 1 tugga -.- hahah, vi hade jättekul jag felicia simon & mahtias. vi fick vänta ca en halvtimme på varmrätten, så det vart lite skålar & tal . sen kom varmrätten pastaplattor med tomatsås & spenat ! också det var gott, inte lika gott som förrätten, men det gick i. sen betämde jag felicia simon mahtias & mimmi att vi skulle ha halv 8 hos oss. dom kommer till oss så lagar alla barnen nåt gott & bjuder på . mathias mimmi & nisse kommer sätta poäng :d kuuuuul ! efter ett tag kom också efterrätten, det var en glasskula med nått chokladpulver över. det var jäääätteäckligt. sen pratade vi om massa kul, vi sjöng också. sen så började vi säga alla barnen skämt,moooohahah, mathias kom på ett "groteskt" ord. ;d  kommer inte att nämna det  ! sen när jag och simon säger det så säger han : jag vet inte varför simon säger sånna ord. vi betalade & åkte hem vid halv 11. sen kom vi hem , lånade anna & pappas dator för att skörda & sen så gick jag & la mej...



vaknade klockan 10 typ, vaknade av att felicia bankade i väggen. när jag vaknat klädde jag på mej fotbollssaker eftersom aqtt vi skulle på träning , gick in på fatorn & kollade på facebook. sen så gick jag in i köket & fixade frukost. sen drog vi på träning. det var kul. åberg fick nån panik, jag trode att hon var ledsen först :(  haha, men hon skrattade bara :) när jag kom hem så gick jag in & fixade saft. gick ut ett tag efter & fixade till chippen, han fick nytt & rent i sin bur med nytt vatten. sen fick han massa saker att hoppa på & krypa igenom, nytt & frächt hö. så han har det lyx just nu. mina hände har så gott som tinat nu eftersom att fingrarna har hoppat sej varma mellan tangenterna. nu får ni nöja er med detta vääääldigt långa inlägg. & det var bara tillfälligt. jag hade bara lust att skriva, men nu har jag inte det. hihi :)  hörs väl senare ?   ikväll ska vi se "det regnar köttbullar"

ha det naajjs :* /ffiilliippiiss

det blir en bild på mej , tog inga eftersom att mobilen inte fick vistas vid bordet . fick inte fota med pappa & annas kamera.


Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

Läste heeela inlägget :D :* <3

2010-01-24 @ 17:26:34
URL: http://sverigesbecka.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahahhah (a)<3

2010-01-28 @ 15:14:57
URL: http://sofiaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0