nea gästbloggar!

Yo yo yo Nea in da hoouse! ;')
Hur mår alla Filippa och Linas otroligt gulliga läsare? Själv mår jag suveränt är liten vimsig över en lång resa från atlanten men det hindrar mig absolut inte för att gästblogga på de här gullungarnas blogg! Själv så tycker jag att Filippa & Lina ser otroligt lika ut! Tycker inte ni det? Asså makalöst söta och allting? :') Inte nog med det men det här ungarna är grooooova på fotboll. Jag älskar den här bloggen fast den bara funnits i några dagar? Och det gör ni datanördar där hemma också. Jag har t.om anmält mig till deras tävling och det tycker jag att ni också ska göra. Så klicka här för att komma dit! Om ni är för fega för att anmäla en själva så kan ni ju hålla tummarna att jag vinner! Ok gästbloggning är helt enkelt inte min starka sida så jag ska inte förstöra denna uberbraiga bloggen med mitt tjafs. Har ju en egen blogg, suprise! Om ni klickar på bilden där nedanför så kommer ni till den t.om! :)
/ barca är bäst ingen protest puss nea solander

Klicka på bilden så blir ni överaskade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0