rubrik

hejsan :)
idag var det skola som vanligt ! vi försov oss i 45 min imorse & kom lite försent till skolan.
imorgon ska vi typ spela teater i tyskan -.-  kuul !  sen hade vi svenska, vi ska gör klart sida 66, det hr ju inte jag & bianca gjort kan man ju säga x) vi hade vikarie på so eftersom att lisa var på kurs, så vi hade johanna :) vi pratade om demokrati & om skolan. juste, nästa termin ska jag byta till förstärckt engelska eftersom att tyska är inte så kul -.-  även fast jag är duktig på engelska !  efter so:n hade vi lunch ! då pratade jag med issa i telefonen typ:
filippa : heeej
issa: heej lina.
filippa : ähm, det är inte lina ? :)
issa: det är ju fippa !
filippa: haha, aa
issa: men det är ju samma sak ! :d
filippa: hhaha, nej ! vad gör du ?
issa : loooodar.
filippa:haha
issa: nej nu ska jag prata med binjo igen ! hejdå (:
filippa:hejdå (: 

det var jätteäcklig mat i skolan -.- nikki var ju sjuk &så :(    vi hade matte & jag fick fortfarande inte lämna in mina läxor & det -.- på matten fick vi reda på att lukas har slutat i våran klass. sen försvinner alex & felicia med. sen kanske viktor många som återstår.. efter matten hade vi engelska , sen var helt okej ! efter engelskan så hade vi teknik i typ 20 min. vi skulle först upp för alla trapor sen ner för alla trappor sen i aulan, säga våra namn , vara tysta i 1 minut & sen skulle vi gå x)   jag & felicia drog till bussen. sen till pressbyrån, juste i bussen var det en fullgubbe som pratade med några från 9:an ? sen på pressbtsån var det en till fullgubbe som nästan gick in i mej & det luktade jättemycket öl. sen när vi gick ut från toan så var det en annans fullgubbe som hade genomgång vad en ölflaska innehöll. sen träffade vi amanda & maja. sen åkte vi med bussen hem. !  nu ska jag bara ta det lungt. jag vet inte om linas internet fortfarande e pajj, men det kan vara möjligt.
tack för chokladen nouuuur !  <3 
puuus & kram/filippa :*


Kommentarer
Postat av: nour

luungt :D !<33

2010-01-19 @ 18:48:23
URL: http://nourtanoukhi.blogg.se/
Postat av: elin !

sv: Tack ! :)

2010-01-20 @ 09:50:17
URL: http://elinleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0