skoldaaag ;D

morsning korsning sötnosar ! :)
nea är äntligen hemmaaaa, har saknat henne ! ;(
men iallafall, skolan var säääämst -.- eller inte alla lektioner men typ armies !
katastrooooooof !  alla skrek & levde som om dom var födda yesterday ;d
sen var allt som vanligt jättegod mat för en gång skull ! (:
tröjan lina har på bilden i inlägget där ner är hur fiiin som helst !
haha , jag & lina har fett bäst humor ! ((: 
men vi har damp också. för bussen gck 5 min för tidigt så vi missade den *damn*
så vi drog in på kph.  efter ett tag kom nån & lina sprang ..jag stog kvar såklart.
hon kom inte fram till mej, men hon kollade med evil blicken :s
jag hatar att jag inte kan lägga upp bilder på mammas dator -.-
men jag älskar att nea har kommit hem, linas & min humor, nikki bästis & att dom bästa ska te kungsberget !
tummen upp (y)  !   orka skriva.
puss på stjärten alla :*  /filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0