värsta uppdateringen av mej! :D

assååå, jag vet att lag lova att bli bättre på att uppdatera ! men det har inte riktikgt bli't bra.
så nu har jag & lina gjort ett shema om hur & när vi ska blogga! fintä =D
jag har inte jättemycket att skriva men, nu är det verkligen dags att jag skärper mej =o
idag ska vi åka till badet & bada tror jag som vanligt då höhö , det är fett varmt i vattnet !
men om ni måste veta så chattar jag med alla möjliga kuliga personer !
& så chattar jag med världens saknade lina ♥ hmm nu ska jag skriva en annan sak.

guuusk vann globall cup!  fan va awesuuuuume.
mot enköpings 95or  med 2-1  fett naaaaaaaaaaaaaajs.
har bilder jag ska ladda upp så jag har ansträngt mej nåt i detta inlägg.
men match resultaten iallafall.
gruppspelet:
gusk-ösmo 5-0
gusk-eskilstuna united 1-0
gusk-skogsbo 4-0
gusk-enköping f96 3-0
SEMI:
gusk-haga 3-0
FINAL:
gusk-enköpingf95 2-1

nu kommer några av alla bilder som en smart isabel har tagit.
juste på söndag ska alla i laget "med undantag" hem till henne & kolla vm finalen :D
eftersom att tyskland åkte ut kan jag ju inte mer än att hålla på holland. för spanien..nejnejnej!
nu kommer bilderna sen så orkar jag inte uppdatera mera ,har fan uppdaterat hur mycket som helst.
eller det kanske var att ta i mej lite iaf  =D   puussar / filippa ♥




das was alles
!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh va skoj :) hälsa alla i laget :)

2010-07-10 @ 21:53:13
Postat av: Linnéa

hälsa alla :)

2010-07-10 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0