loooong looong loooong time agoo :)

nejnejnej, vi har inte dissat bloggen! bara inte pallat skriva på ett tag.
nu är iallfall jag tillbaka, ska prata med lina lite så hon kommer back on track med.
för vi vet att ni saknat ihjäl er efter oss, men nu behöver ni inte sakna mej mer.

hopppppsan ! vi har inte skrivit på 1 vecka & 3 dagar. så det är dags nu =D
nu måste jag berätta vad som hänt, vi har vunnit två matcher till med 6-0 & 4-0 !
vi har spelat unt-cupen där vi vann guld för andra året i rad , 2-0 mot danmark i finalen.
& vi har spelat dm-semifinal mot vaksala där vi vann med 1-0 & därmed vidare till final!
das was alles om fussball!  mihihihi. lässss -.-

idag var det sköönt i skolan, sitsta veckan är alltid chill, men idag var den x-tra !
vi hade håltimme + håltimme + håltimme = 3 håltimmar x'd  jag lina binjo amanda & matilda stack till donken & käkade lite maaat, för det som bjuds i skolan är inte så där toppen! sen hade vi idrott, vi fick göra vad vi ville ! körde basket jag är skylldig linus lite pengar också !  sen så hade vi svenska då körde vi bara tävlingar sen slutade vi & nu sitter jag här ! ska lägga upp lite bilder som jag fotat också. tjarrååå / filippa ♥






har sjukt mycket andra bilder ! men pallar inte lägga in eller ?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0