31 mars 2010

besökarna har sjunkit en del, men jag fattar vad det beror på !  bad update ;
idag var det skola!   fick tillbaka matteproven igår :) 
hade först 16,5  -.-  17 var vg, men lena var snäll &
gav mej ett halvt poäng för hon fattade vad jag skrivit men hon var "petig"  men hon fattade ju så ! 
men iallafall, räknade kanske 16 tal på matten ! man ska vara klar med 5.3  & jag är på 5.3 b :)  så är inte så längt efter.   efter det hade vi bild, vi ritade öga näsa mun :) hahaha, felicia ritade fel !  men min blev ju inteh eller världens snyggaste.. efter det hade vi engelska, det gick bra! skrev klart spökhistorian .  tyskan var fett kul!  vi skulle ha förhör på glosor & sen läsa texten, det blev oförberedd "teater" så några fick spela upp x)  emil ! sen skulle vi rita ord som maria sa till oss på tavlan !  dummaste kommentaren idag:
"får man skriva ordet på tavlan?"
puckooooo, asså det var ju det leken gick ut på att inte skriva ordet, att rita det som stod tillexempel fjäder (:  jag fick sittlift & kostym -.-   jobbiiiigt!  jag var sämst på det jö ;ö  vi gjorde ungefär samma lek på bilden &så. men vårt lag vann då. på tyskan förlorade vi med 1 poäng . lunchen var blä som vanligt.   idrotten körde vi 3 sporter det var najs :d  där blev det oavgjort. svenskan gick åt f**  vi skulle para ihop massa saker & det kunde jag inte . men resten gick bra.   vår kompis hoppade på fel buss ;p   aja, när jag kom hem gjorde jag rent till världens bästa kanin! nu väntar jag på mat .   jag slänger in ett inlägg till om några minuter :*
/ filippa!
mina & felicias händer på bild (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0