alicie i underlivet haha x'D

vaknade kl halv 10. låg i sängen & messade med snälla anna, nikki & några till ;p kl. 12 hade jag träning, asså det känns som det börjar bli VÅÅÅÅR ! (aa' träningen var rolig som vanligt, men vi va bara 11 stycken -.- men ändå skön träning. måste bara säga en sak att jag tycker att frånis är bäääst på fotboll ! (aaaaaa)
kom hem ca. kl 13.20 sprang in i duschen , snabbt som attans ! sen klädde jag på mig kläder föna håret åt sminka mig satt upp håret sen skjutsa mamma mig ut till busshållplatsen för det hick inte att gå ut för det var så mke slask för all jobbig snö håller på att försvinna :DD jag hann med 14.18 bussen, jag kom in till stan kl. 14.50 . jag gick & köpte hårnålar & toffsar på h&m sen träffa jag pappa på royal :)
pappa & jag gick på alice in wonderland (: inte underlivet x'D aja filmen var bra, synd att vi inte kunde gå på 3D
:( för vi tänkte göra det men det var fullt ;o johnny depp är ju bara bäääst ! rekomenderar filmen för alla !  jag älskar katten i filmen ! (aa)
en sak till: ÄLSKA justin bieber ! (y)

VAAADJÖÖ (som dom säger i filmen )

linablomqvist '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0