bad day ?

första skoldagen var najs, förutom att lina var sjuk ;(
men annars var den heeeelt latch (-.-)
började med tyska, läste en text & glosor som vi har tills onsdag. inget spec med det. sen var det svenska  & eftersom att vi har prov imorgon , så gick vi igenom vad vi ska ha. ganska lät, subjekt ,predikat & sådana saker. sen så läste vi lite. kemin var roligare, amanda & jag hade ju rätt så gul med hennes citat. '
"åldern är bara en siffra" diggade den ! (y)     vi ska göra grupparbete om galileo galilei. ? kul nej. man kan göra pjäs, sjunga eller göra vad man vill men vi vet verkligen inte hur vi ska göra ? lina & daniel var ju sjuka så vi var med passon & danne . & danne som inte ens ska var amed på fredag !? men jag & amanda gjorde våran del iallafall. sen kollade vi på massa bloggar x) so:n var okej, vi läste i unt & har läxa tills imorgon som jag är istort sätt klar med ?  sen har vi nån lärarkandidat där eller nåt .  maten var tummen ner . fotbollen var lite kul du, volly & nått är temat denna vecka & några veckor framåt. så det var okej. 

here comes the promblems. vi fick vänta i 15 min på matarbussen.
vänta i 2 timmar på en buss som aldrig kom.
vi fick ihjäl frusna fötter (vårt eget fel)
vi körde nästan fast.
vi var insnöade & fick springa med tygskor i 3dm snö .
jag frös som fan :s

here comes the good things. inget alls :[
funderar på att byta teckensnitt på bloggen, ska pröva mej fram nu ?
uppdaterar senare kanske.
/ tack & hej leverpastej :*
vi som förväntade oss fler frågor på frågestunden :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0