bad update !

oppsss, lite dålig upptadering !
men igår var det skolan bara. inget spec hände.
träffade lina bääääääästasyster ! ;d sen inget annat typ.  idag så började skolan på ett jääävligt dåligt sätt. binjo är på sm & nikki &så. så hade ingen att krama iskolan förutom lina & matilda ;)) men iallafall, vi hade redovisning idag &så. en sak är säker vi fick ig. ni skulle vart med, vi garvade hal tiden & 3 i gruppen var borta -.- haha, vikotr var ju grym på att redovisa. han fick vara själv för att alla i hans grupp vara borta. men iallafall, fysiken var fett kul! vi hade vikarie, första gången vi hade eric. han var lite skum. men vi gjorde typ inget, bara skrev lite & pratade om lite annat. sen hade vi matte, jag är inte klar med läxan .eller jag kunde inte dom sista talen ;dd lunchen var gooood.  på so:n var det bara peter som var med. vi kollade på reklamfilmer & diskuterade dom. slöjden var som vanligt, gör en sak till famor & farfar.

när jag & felicia kom hem hade vi såklart glömt nyckel -.- så pappa fick be farfar åka ut till oss. sen så kom vi på att vi hade en till dörr så felicia gick till den & kollade. såklart var den öppen !  & faramfar hade redan åkt. så vi ringde honom fort, men han svarade inte -.- så han kom hit i onödan. stackars farfar, men det var väldigt snällt ändå!   nu ska jag kolla klart på family guy & sen vet jag inte
/ filippa är bra lina är bättre , tillsammans är vi bäst !

alla joinar klubben det är inte jag som går sakta , det är du som går för fort ! på facebook   :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0