bara min apelsinchoklad nikki! :d

lina har ju typ skrivit allt :d 
men det hände annat för mej & nikki på fotbollen ! 
vi spleade & jag var huuuuuuur trött som helst, jag lovar att jag verkligen inte orkade någonting. helt slut, min kropp orkade inte :o  jag vet inte varför, så jag skrek "jag vill ha godiiiis" nikki började asgarva, :d  sen så sa jag att hon kastade boll som en chokladkaka ! jag har nu döppt henne till alelsinchokladkaka !  det var det ända godis jag hade (y)  smakade ju inte så gott..men nikkis marabou räddade hela alltet ! ;d

imorgon ska jag felicia & nikki på stan.
nästa helg blire fest hos nikki bästis, för hon & frida fyller ! <3
aja, palla skriva, bilden under gosh i love it !
puss på alla / filippa !

Kommentarer
Postat av: nikkiiiii

bättre än bästigast :d <333333333333

2010-03-18 @ 20:48:20
URL: http://nclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0