because im lovi'n it !

bah för att jag diggar videon några inlägg under ; (y)

chena, första dagen i skoldagen var chill. startade med tyska!  den var awesome jämnfört med som andra tyskalektionerna vi haft. vi hade sari eftersom att maria hade nationella proven med 9:orna anna hah! :d så vi satt bara & läste. nothing else typ.  sen svenska, klara läste romeo & julia (kort veriation)  sen skriv vi citat.  på so:n var det grymt ! vi satt vi datorn & sökte på massa sidor, *host* hälften av klassen var inne på facebook (a) lunchen var asså, väldigt tight . lite fel uttryck.. men det var verkligen proppat. det var lungna lunch eller nåt ? (a) aja, fisk med potato . inte så väldans gott va. matten var okej. räknade vidare som vanligt, han med en 8-10 tal ;s   engelskan , han med mycket, väldigt mycket faktiskt ! läste lite text & fick läxa tills imorgon.  tekniken var sådaä :/ skulle bygga våra skåp i skala 1:5.   VI BÖRJADE , jag trodde man skulle limma (a) klokt filippa ohyes. sen slog alla mej med linjaler ;o

när vi var på väg till farmor cyklar en gammal man förbi på cykeln & hade en gullig liten blå hjälm. & sen cyklar han på en isplätt & välter. åh guuuuud vad synd jag tyckte om honom. jag bah: felicia kolla!
hon gillar inte "sorliga" saker, så hon sa: nej, jag får bara ont i magen :$   han kom på fötter innan jag han knäppa med fingrarna.  han cyklade glatt iväg men jag & felicia pratade om det hela vägen till f&f. 

när vi kom till farmor stod hon & kollade gammla underkläder :s farre stod & rakade sig. dom hade dukat fram massa mellis. så jag tog lite macka & te. sen kommer farfar ut.
jag sa : nyrakad & fin ?
farre sa: haha, fin ?
jag & felicia börjar skratta.
farre sa: ni hånar mej ju bara ?
jag sa: nej det var en komplimang !
farre sa: då börjar man väl inte skratta ?
asså vilken humor, jag höll på att dö flera gånger hemma hos farmor , skrattattacker så det räcker & blir över. jag kommer aldrig dör & jag fortsätter skratta (a) aja, sen proppade farmor på mej & felicia med massa godis -.- sen böt vi om & åkte till träningen. innan vi drog ville inte farre se på americens next  top model (stavning) konstiiiiigt. ?  

på träningen har det börjat ännu en felicia, denna gång ett vackert e som början på efternamn. hon var super (y) på träningen, gjorde vi bara en övning typ all the time. lååångtråkig blev den. sen så spelade vi match ;dd gick sådär fär coralllaget (a)   efter träningen glömde jag mina fotbollsskor -.- men söta freja tar med dom imorgon !
har duschat & sånt. ska dricka te (a)  
/ puss & hej leverpastej filippa :*

nikki bvän , kryyya snabbt ! :) <3333

Kommentarer
Postat av: Mirelle

Sprid min blogg tack :)

2010-03-16 @ 21:02:06
URL: http://miryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0