en rubrik som inte får vara tom.

kom igen nu, 3 kommentarer till på frågestunden & ni får era efterlängtade svar :d

ännu en badday utan lina! :(   imorse när vi kom till skolan så var det på en tvskärm att klara hansson var borta ! så jippe, där kom glädjetåren. men vi hade vikarie -.- men provet var inte ett dugg svårt ! :o aja,  nikki var också sjuk :o  bliii friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisk :d du som alltid kommer & ler & gör mej glad. men bianca gjorde mej glad som tur var ! på svenskan skulle vi läsa en bok. jag skulle hänga med binjo & hämta en bok. så vi sprang ner 4 trappor. glömde matildis nyckel & sprang upp 4 trappor. sprang sedan ner 4 trappor och kollade om vaktis var där. men har var ju såklart längst upp. 6 trappor till. sen vänta typ 2 minuter där uppe. sen tog vi hissen med vaktis. sen flyttade vi alla binjos saker från matildas skåp till binjos. sen sprang vi upp 4 trappor. när vi väl var uppe så läste vi en minut & slutade 30 minuter för tidigt (y) motion är alltid bra! aja, roade oss i cafeterian med en kortlek . sen rullade dagen på , svenskan gick sjukt bra känndes det som. sen var det engelska provet som vi dock får tillbaka imorgon ! tekniken var härlig. hade vikarie fär eftersom att lars är i canada ! :o naajs. men vi slapp visa upp våra skolskåp.
nikki, min msn laggar så det är darför jag inte kan svara . jag är inte sur ! :)<333333
efter skolan gick jag & felicia till farmor & farfar. farre har slutat röka :''''))))))))  thats grejt. men vi han äta lite mackor, sen plugga lite & kolla tv & prata & byta om. sen tänade vi. vi hade bara joanna idag & det är super (y) dom andra tränarna hade föräldrar möte med alla i laget föräldrar. när mamma kom med sussie (linas mamma) så sa jag: haj mamma , hej mamma.
kom på sen att , oj vad taskigt att inte säga hej till sussie . så jag sa: hej sussie ! :d 
juste, våran lärare har skitfina jeans.. matilda tycker att det är pinsamt när jag talade om det för henne :o komplimanger får man väl ändå ge sin lärare ?  aja. ska kolla tv nu, mat & dusch ät klart !


that all from me , now you have to wait and see, what I'm bidding on tomorrow , don't feel any sorrow cause i will se you tomorrow.  hahah ;d 
/ flipp :*


the best a man can get, huhu ! (':
kiki är tung på att knyta upp omöjliga knutar !


Kommentarer
Postat av: Binjo

Vilken min ;D <33333 jag var så inne med att knyta så omöjliga knutar som inte kiki skulle få upp haha ;D<333

2010-03-02 @ 21:00:00
URL: http://rodriguesdemiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0