everything is gonna be okey, everything gonna be allright !

nea den underbara flickan har åkt väg till usa, kommer sakna henne eller vi kommer sakna henne.
men vi är ju bara utan dej i i vecka!  & det är inte så bara kan man säga. men kolla in sötnosens blogg (a)  http://neamarias.blogg.se :)  besökkkk den underbara bloggen ! 

matilda den underbara sötasaken ska till thailand på söndag ;o  hon kommer inte klara sig utan sin pojkvän, men jag vet att hon inte kommer klara sig utan mej heller (a) men matilda, sakna inte ihjäl dej hihi !  men jag kommer iallafall sakna dej, bara för att du ska sola & bada & sånt där mysigt medans vi andra ska vara hemma i kalla sverige.


var bara tvungen att skriva det till dom så ni vet att jag kommer sakna er (a) 
ikväll är det andra avenyn , jag tror att detta är sista inlägget som jag filippa skriver.
men lina kanske uppdaterar ? 
aja, jag önskar alla söta & mindre söta läsare en godnatts sömn.
skriver imorgon ! :*
/filippa

SLÄNGER IN ETT INLÄGG MED SOMMARKLÄDER UNDER ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0