filippas svar på frågorna !

Postat av: världens bästa iranie bahar ! ;D
1. vrf är ja c.ronaldo nr 2 :D:D HAHA ;D
2. gillaru nån :p

svar:
1. haha, för att du är tung på fotboll! :d
2. jag gjorde, kärlek är en lek :o

postat av: anonym
1. Vrf bloggar ni aldrig om underhållande saker tex. som mode och sånt?
2. Vad heter ni i mellannamn?
3. Är det inte jobbigt att ha två bloggar filippa? ;o
// en som läser eran blogg varje dag :)

svar:
1. oj, vi (jag) kanske inte är superduktiga på det . men vad menar du med mode & sånt ?  svara gärna .
2. jag filippa heter : agnes margareta tickie . lina kan svara själv !
3. njaa, när man inte orkar uppdatera är det lite jobbigt. ibland är det jobbigt att ha 2 bara. 

Postat av: nea
till filippa:
1. gillar du någon just nu?
2. favvo fotbollspelare?
3. vad tycker du om mig? (aaa)
4. adidas eller nike?
5. favvo godis?
6. gul eller orange?
7. vad tycker du om elefanter?
8. vad har du på dig just nu?
9. coca cola eller sprite?
10. älskar du mig? :D

svar:
1. nope, but i like you all the time (a)
2. xabi alonso snyggingen ;)
3. jag tycker att du är en underbar tjej som är supersöt & snäll, nu har ashulligt skratt & jävligt bra på fotboll. vill lära känna dej bättre. du dansar super &så. även om vi inte känner varandra super så älskar jag dej & vi ska utveckla vår vänskap till nåt strkare. litar på dej upp te 100%
4. båda (a)
5. chookllaaaad !
6. usch, men om jag ska välja så tar jag gul !
7. dom är ju underbart stora djur, fina &så. hahah , lustig fråga (((:
8. långkallingar, trosor,strumor,bh,linne,tröja,mössa & funktionsbyxor.
9.coca cola lätt ! ;d
10. jaaaaaaaa ! 

Postat av: sofia
varför börjar ni inte på tunaberg? :o
haha kom inte på fler :)<3

svar:
för gränby är super ! :)<3

Postat av: frånis
till er båda :)
1. bästavän?
2. favorit sport?
3. vem är bäst?
4. varför är ni 2 så himlans duktiga på fotboll?!
5. va tycker ni om mig? :)

svar:
1. nikki,camilla,matilda,bianca,lina & några andra :)
2. foooooootboooooll! :)
3. alla är bäst ! :d
4.oj, träning. men du är fan bääääst !
5. jag (filippa) tycker att du är snäll & söt. superduktig på fotboll. det skulle inte skada att lära känna dej bättre ! gothia kommer bli bäst & vi kommer få mycket minnen ! :) älskar dej <3
(lina kan svara sen) 

Postat av: Binjo
1.Varför är jag bäst!? haha (a)
2.vad tycker ni är roligast av allt?
haha ;D <333333
Puss&Kram

svar:
1. för att du är bara det :d
2. du & din humor är roligast av allt ! :D <333333
puss & kram !


Postat av:
hur är det mellan dej och wendela?

svar:
det är nog inte så super ! vi har glidit ifrån varandra & jag har träffat nya . men iblan måste gamla vänner bytas ut. jag vet att det känns väldigt fel att säga så, men wendela är & kommer alltid vara en av mina bästa. hon har ställt upp & stöttat genom mycket & vi har grymt mycket minnen. jag saknar henne grymt mycket, men ibland tänker jag inte äns på henne.  jag & wendela har haft våra bråk, vissa små & vissa större. jag har kunnat vända mej till henne om något blibit fel eller om jag är ledsen. en sån kompis ska man inte släppa, men jag är rädd att jag har gjort det, svikt henne. jag älskar henne, men hon kanske inte känner samma sak längre. det finns många svar på frågan & det finns korta & långa svar, jag nöjder mej med det här , hoppas du fått svar på vad du ville veta.  wendela & jag har verkligen delat allt & vart allt, systar,andra halva,bästavän, blodsyster. men allt är borta ! :'(
Postat av:
gillar du fotboll mkt?

svar:
jag älskar fotboll mest av allt i världen ! :)

Postat av:
kommer du börjar spela innebandy ? o i vilket lag?

svar:
nej, & om jag skulle börja så skulle det nog vara i nåt uppsala lag. jag vill jättegärna bli målvakt ! :d

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva ett helt inlägg om det är mellan dej och wendela, för jag skrevsamma sak på hennes blogg, snälla , för jag håller på och tappar min bästakompis också, :/

2010-03-06 @ 09:05:31
Postat av: filippa

hm,asså det kan bli svårt ! det finns jättemycket & säga. ett tips är att inte göra som oss, jag böt skola & hittade nya.

2010-03-06 @ 10:33:24
URL: http://fflippis.blogg.se/
Postat av: Anonym

men snällla , berätta !

2010-03-06 @ 22:45:55
Postat av: Anonym

så bara för att du böt skola så lämnar du wendela?

det kan jag inte kalla vänskap, förlåt ! "/

2010-03-07 @ 09:32:14
Postat av: lina

varför kan du inte säga vem du är?

2010-03-07 @ 12:55:11
Postat av: anna

jag heter anna , jag känner inte wendela , men läser hennes blogg,

2010-03-07 @ 16:12:26
Postat av: filippa

men asså, det är klart det inte bara var för att jag böt skola. men en hel del pga det. så likosm aa, jag har nog inte brytt mej så mycket om wendela sen jag böt skola. jag kunde hållt kontakten med henne mer, träffat henne mer. men det var nåt jag iunte tog initsiativ till. så darför är det som det är. det är mitt fel. wendela har inte gjort nåt , ! hon kanske också kunde hålla kontakten mera, men det är som det är, har man tappat nån är det svårt att få tillbaka hon/han. inget kan bli som förr typ.

2010-03-07 @ 20:59:13
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0