frågestundens svar :)

BINJO
1.Varför är jag bäst!? haha (a)
2.vad tycker ni är roligast av allt
Svar;
1.binjo du är bäst för du är roligast & bara bäst!
2.när du är rolig!

FRÅNIS:)
1. bästavän?
2. favorit sport?
3. vem är bäst?
4. varför är ni 2 så himlans duktiga på fotboll?!
5. va tycker ni om mig? :)
Svar;
1. Filippa & Bianca
2. fotboll ofc :)
3. jag & filippa tillsammans!
4. jag är inge bra på fotboll du är bäst!
5. snäll, sööt, rolig & bäst på fotboll. vill lära känna dig mer :)

SOFIA
varför börjar ni inte på tunaberg? :o
Svar;
jag tänkte börja där lr iaf söka men det blev aldrig så :(

NEA
1. har du några husdjur?
2. favvo fotbollspelare?
3. jeans eller tights?
4. vad använder du för shampoo?
5. favvo dryck?
6. favvo smak på marabou?
7. favvo film?
8. om du kunde vara en kändis vem skulle du va?
9. är du rädd för något djur? isf vad?
10. vad tycker du om mig
Svar;
1. aa hund :)
2. torres :*
3. beror vilket väder men tights kanske ;d
4. som hör ihop med min impacknings balsam haha
5. cola !
6. daim :)
7. jag vet inte men Farsan & the proposal(stavning?)
8. om jag skulle vara kille så Robert Pattinson, kommer inte på nån tjej ;o
9. ormar är jag skiträdd för ;o
10. sötast i världen (a) verkar vara skitsnäll, vi måste träffas mer & lära känna varandra!

nån som läser bloggen varje dag :)
1. Vrf bloggar ni aldrig om underhållande saker tex. som mode och sånt?
2. Vad heter ni i mellannamn?
Svar;
1. vet inte kanske kan börje med det :)
2. josefin :)

världens bästa iranie bahar ! ;D
1. vrf är ja c.ronaldo nr 2 :D:D HAHA ;D
2. gillaru nån :p
Svar;
1. för du är bäst!
2. aa faktiskt $$ :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0