helgen med binjo! :)

nu ska jag bara berätta om helgen med binjoooooooooo! :) 

fredag: vi började ju med att träffas i skolan, men efter skolan åkte vi hem. jag till mej & hon till sej!  sen hade vi match, mot saif.   2-1 till världens bästa gusk & därmed vidare i dm. grejjjjjjjjjt!  efter det så åkta jag binjo & hennes pappa till ica för att hyra film. vi hyrde "17 again" den har jag sett, men det är superbra så det skadade inte att se den igen!  fast först badade vi !  masssssa skum & jag skojar inte. det var väldigt mycket skum. men det som var dåligt var att deras panna hade stängts av så det var inte varmt i vattnet. vi bastade & badade en stund & jag upptäkte ett skåp binjo inte sett. men iallafall, när vi var klara så åt vi tortilini med bacon framför lets dance.  mathias & cissi vann!  härligt, dom jag ville skulle vinna.  sen så kollade vi på filmen & åt chips. klockan blev 00:19 & vi spelade mariokart till 01:15  sen kommer binjos pappa & säger "ni vet att klockan är kvart över 1 va ?!" binjo var vekligen supertrött. haha!   men vi gick o la oss sen.

lördag: jag vaknade typ 1 & en halv timme efter binjo -.-  så när jag gick upp hade hon bytt om och allt för träning. men vi hade god tid på oss, vi åt frukost, sen bokade vi bio. sen åkte vi på träning, den gick bra !  sen åkte vi hem & duschade. vi fixade oss & fick i oss lite mat. efter det spelade vi mer mariokart & det gick bättre för mej.  sen åkte vi till stan & mot coop. binjo köpte färg till sitt rum & jag köpte godis till bion. vi kollade på "alvin & gänget 2" den var skiiiitsöt. eller iaf theodor (stavning) tänker inte berätta om den ifall ni vill se  den. men jag & binjo garvade en del kan man säga. sen åkte vi till diös träffade mitt gamla underbara lag. sen massa andra dryga människor...oliver mustafa -.-   sen kollade jag när dom spelade match dom ledde med 3-2  men när det var 30 sek kvar så kvitterade dom andra :( så det blev oavgjort, men nikkis & jag var bääääästa hejarklacken (a)  sen åkte jag hem & snart kommer antagligen söta lilla julia !   

kastar in ett inlägg om några minuter & dom underbara födelsedags barnen! :*
/ filippa ! 


jag med nya rosetten (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0