it's a heart made of gold!

det var dålig uppdatering! :)
nikki var sjuk igår, men jag träffade henne idag ! igår var skolan helt okej. det är aldrig roligt efter helg, men den var okej. idag hade vi liksom inget speciellt. lite matte fick tillbaka matte-diagnosen 13/15. jag hade 2 slrvfel -.- sen hade vi massa andrasaker ! drog till farmor efter skolan.  vi böt om & åkte och tränade sen. gick jättebra ! men har jättemycket träningsverck i låren -.-  på fredag är det dm-match. det vinner vi tjejor! nu har jag badat ett tag :d ska kolla lite på tv senare.

imorse var vi hos tandläkaren ;o det var inte så läskigt. hatar att ta kort i munnen, det gör superont ! jag hade inga hål, men en lagning som har  lossnat ? så dom ska fylla i den vilket betyder "borra" & "bedövning"   :'(((

min svenskaläxa tills imorgon.
på kärlekens vingar flög jag över muren.
ty inte blåverk stängerkärlek ut;
vad kärlek kan,
vågar kärlek gärna.
ett citat vi ska kunna utantill -.-
/ filippa !

fortsätt röstaaaaaaaa :dddd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0