nikki gästbloggar :d

hejsan alla filippa och linas underbara läsare! stolt för att jag får gästblogga på den hära dunder bästiga bloggen! hah, ja driver inte. bloggen är bäst. jag brukar oftast inte gilla bloggar där de är flera som bloggar. men den hära bloggen går inte att motstå fan. kan ju vara för att de är världens bästa personer som har den? och för er som inte visste de så är filippa och lina verkligen världens finaste ungar, och värsta fotbollsproffsen! älskar er två som bara den. men ska inte förstöra denna blogg, de är nog bäst om jag håller mej till min egna. så klicka på bilden för att ta er dit, och jag älskar kommentarer. så, gör mej helst inte besviken hehe :)


/ nikki classon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0